Πληρωμές – Αποστολές
Η πληρωμή γίνετε με μετρητά κατά την παραλαβή (Αντικαταβολή).
Η αποστολή γίνετε με ΕΛΤΑ Courier για προϊόντα μικρού όγκου και βάρους. (Ενδεικτικό κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής με ΕΛΤΑ Courier για δέμα μέχρι 2 κιλά βάρους 7 € για όλη την Ελλάδα)
Για αντικείμενα που είναι βαριά (όπως π.χ. Ντουζιέρες, καθρέπτες, κορνίζες και στόρια μεγάλων διαστάσεων) η αποστολή γίνετε με πρακτορείο μεταφορών και παραλαμβάνετε από το κοντινότερο γραφείο της μεταφορικής της περιοχής σας (Συμβατικές Εθνικές Μεταφορικές)
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ισχύει η αντικαταβολή και θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού μέσω του τραπεζικού μας λογαριασμού. Πληρωμή μπορεί να γίνει και με κάρτα
Για τον Νομό Ηρακλείου μπορεί να γίνει Τοπική Παράδοση από εμάς με μικρό κόστος (Κατόπιν Συνεννοήσεως) ή και σε μερικές περιπτώσεις (Δωρεάν)
Την επόμενη εργάσιμη ημέρα ενημερώνεστε τηλεφωνικά για την παράδοση της παραγγελίας σας.
Για το συνολικό κόστος και τον τρόπο αποστολής θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά πριν προχωρήσει η παραγγελία σας.
Τέλος μπορείτε να κάνετε παραλαβή και πληρωμή στο κατάστημά μας
Επιστροφές / παραλαβές Προϊόντων
Τα προïόντα ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ για το άριστο της συσκευασίας και του προïόντος πριν σταλούν .
Είναι υποχρέωση του πελάτη κατά την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας να ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος στο παρεχόμενο είδος κλπ).
Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα δέμα, ανοίξετε την συσκευασία του και διαπιστώσετε φθορά από μεταφορά παρακαλούμε επικοινωνήστε αυθημερόν με την μεταφορική που σας το παρέδωσε και στη συνέχεια ενημερώστε μας για την επίλυση του προβλήματος.
Επίσης, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Gontes.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
To Gontes.gr ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά του, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.
Αλλαγή του προιόντος μπορεί να γίνει εντός 20 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρηση εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν. 2251/1994, το προιον δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
Tο προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς
Στην περίπτωση της επιστροφής προϊόντων τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ.
Αποδείξεις/Τιμολόγια – Περιοχές με μειωμένο ΦΠΑ
Σε όλα τα προϊόντα κόβονται αποδείξεις λιανικής.
Τιμολόγιο μπορεί να εκδοθεί σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους (στις Σημειώσεις παραγγελίας) τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ , τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ
Το παραπάνω δεν ισχύει για ιδιώτες που λαμβάνουν απόδειξη λιανικής.
Η εταιρία μας με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει έχει ενσωματώσει στον παρόντα δικτυακό τόπο το εργαλείο BestPrice 360 Analytics, στο πλαίσιο εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και στοιχείων απόδοσης από τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών προϊόντων www.bestprice.gr, στην οποία συμμετέχει. Το BestPrice Analytics 360 επιτρέπει τη διαβίβαση στο BestPrice.gr ανώνυμων δεδομένων, σχετικά με την κίνηση των χρηστών στον παρόντα δικτυακό τόπο (όπως επίσκεψη ή ηλεκτρονική παραγγελία) για την εξαγωγή των αντίστοιχων στατιστικών αποτελεσμάτων και για τη βελτίωση των ενεργειών marketing. Επιπλέον, μόνο εφόσον έχετε δώσει την συγκατάθεσή σας για αποθήκευση παραγγελιών μέσω της αντίστοιχης επιλογής στο προφίλ σας στο BestPrice.gr, κάθε παραγγελία που καταχωρείτε ηλεκτρονικά, θα αποθηκεύεται αυτόματα στο προφίλ σας στο BestPrice.gr. Η δυνατότητα αυτή εξυπηρετεί αποκλειστικά την αποθήκευση των βασικών στοιχείων παραγγελίας (όπως κωδικός παραγγελίας, προϊόντα κτλ.) χωρίς να διαβιβάζεται οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο που περιέχει η παραγγελία σας. Η εν λόγω δυνατότητα ουδόλως σχετίζεται με την διεκπεραίωση της παραγγελίας, για την οποία αρμόδια και υπεύθυνη είναι η εταιρία μας. Περισσότερες πληροφορίες για την δυνατότητα αποθήκευσης των παραγγελιών σας στο BestPrice.gr, πατήστε εδώ.